خلاصه پژوهش
پژوهش فوق بررسی مقایسه ای هوش هیجانی کودکان کار و خیابان و کودکان عادی شهر اردبیل که سن آنها بین ۱۰ تا ۱۵ سال است و به صورت در دسترس مورد سنجش قرار گرفته اند. محقق در این پژوهش با توجه به الگوی مایرو سالوری (۱۹۹۰) مصاحبهای را به صورت ساخت وار و باز پاسخ طراحی کرده که شامل پنج حیطه بود (خودانگیزی، خودآگاهی ادارة هیجانها هم حسی و تنظیم روابط). برای تجزیه و تحلیل از روش مانوتینی یو که روش های ناپاراستریک است استفاده شده و چون روش متقنی برای جمع نمرات کسب شده یافته نشد نمرات دو گروه در پنج حیطه با هم مقایسه شد. و در آخر تفاوت معناداری بین هوش هیجانی کودکان عادی و کودکان کار و خیابان دیده نشد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول. ۱
پرسش پژوهش…. ۱
اهداف پژوهش: ۱
متغیر پژوهش…. ۱
تعریف نظری متغیرهای پژوهشی: ۲
هدف پژوهش: ۳
اهمیت موضوع پژوهش…. ۴
فـصل دوم پیشـینه. ۵
دیدگاه مختلط هوش هیجانی (شخصیتی هیجانی اجتماعی) ۱۸
مدل هوش هیجانی بار- آن. ۲۱
کودک خیابانی و پیشینه تاریخی آن: ۲۵
پیشینه کودک خیابانی و کار. ۲۷
عوامل بروز پدیده کودک خیابانی.. ۲۹
نظریه ها و دیدگاههای مبنی بر عوامل تعیین کننده کار کودکان. ۳۱
دیدگاه مندلوچ: ۳۱
دیدگاه استرلینگ: ۳۲
دیدگاه السون. ۳۳
دیدگاه فانیت: ۳۳
فصل سوم. ۳۵
جامعه آماری: ۳۶
روش اجرا ۳۷
روش تجزیه وتحلیل: ۳۸
فصل چهارم. ۳۹
فصل پنجم.. ۴۵
بحث و نتیجه گیری: ۴۶
پیشنهادات برای تحقیقات آتی.. ۴۷
محدودیت های پژوهش…. ۴۸
فهرست منابع. ۴۹
نمونه تست… ۵۱
دانلود
:: موضوعات مرتبط:
مقالات ,
,
:: برچسبها:
هوش هیجان ,
هوش کودکان ,
هوش کودکان عادی ,
هوش کودکان خیابانی ,
:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0